پیوندها
طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

بهار که میشه سبزی فروشی ها پر میشه از سبزیجات مختلف کوهی و یکی دو ماه اول سال بهترین زمان برای استفاده از این سبزیجات خوشمزه است. این سبزیجات رو میتونید در آش و کوکو و حتی پلو استفاده کنید. ریختن چند نوع از این سبزی ها در آش طعم و خواص اون رو عالی میکنه، در فصل بهار میتونید بصورت تازه از سبزیجات کوهی استفاده کنید و برای فصول دیگه هم میشه اونها رو بصورت خشک و فریز کرده نگه داشت و در آش استفاده کرد،ولی بشخصه من طعم سبزی فریزی رو اصلا نمی پسندم و بنظرم سبزی خشک بهتر از فریز شده است.

یکی از خوشمزه ترین غذاهایی که میشه با این سبزی ها درست کرد کوکوی سبزی کوهی هست، که خیلی آسون درست میشه و خیلی هم خوشمزه است و تنوعی هست در کوکو سبزی، میتونید به تنهایی با یک یا چند نوع از این سبزیجات و یا مخلوط اون با سبزی کوکوی رایج یک شام بسیار سبک و خوشمزه داشته باشید.

این سبزی ها رو مامانم روز قبل از سال تحویل از سبزی فروشی خریده بود و روز دوم فروردین یه شام فوری و عالی با اونها درست کردیم. مطمئنم که شما هم از خوردن این کوکو لذت خواهید برد.



۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۳ ، ۱۸:۴۸
اسراء افسری

دوستهای نازنینم سلام

بهار سال 93 از راه رسید، دوباره عید اومد و با خودش شادی آورد.

هفت سین امسال ما یکم هول هولکی شد ولی فکر میکنم بد نشده باشه اما یه چیزی کم داشت، امسال هرچی به داداشم گفتم که ماهی قرمز بخره از زیرش در رفت و نخرید. حالا برا من شده طرف حقوق حیوانات، میگه خب که چی ماهی بخریم دو روز دیگه بمیره، یه جورایی راست میگه ولی سفره بدون ماهی قرمز رو دوست ندارم، ولی دیگه چاره ای نبود.

امسال مسافرت نرفیتم اما عوضش انقدر جای دید و بازدید زیاد بود که تا دهم فروردین طول کشید، اینا رو میگم که دیگه ازم گله نکنید که چرا پست نذاشتم، قبل عید هم که ماشاا... انقدر کار سرم ریخته بود که فرصت نفس کشیدن هم نداشتم، تنها کاری که تونستم بکنم چند تا عکس تو اینستاگرام خودم (Asraafsari@) گذاشتم.

امیدوارم سال جدید سالی سرشار از شادی و موفقیت برای خودم و شما دوستهای گلم باشه ،و همچنین امیدوارم سال پرباری برای سایتمون باشه، البته این بدون کمک و همراهی شما امکان پذیر نیست.

تو این مدت نتونستم جواب خیلی از کامنتها رو بدم نزدیک به 150 تا شده، ولی سعی میکنم بزودی جواب همه کامنتهاتون رو بدم و سال جدید رو با پستهای توپ شروع کنم.


۱۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۹۳ ، ۱۲:۵۳
اسراء افسری