پیوندها
طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

قبلا مدل سیگارتی بورک رو آموزش دادم و اینبار بورک گل. این بورک بخاطر مدل پیچیدنش به بورک گل معروفه و شما میتونید داخلش رو هم با مواد مختلف پر کنید. مایع اسفناج که تو پست بورک اسفناج آموزش دادم یا مخلوط سیب زمینی پخته و جعفری خرد شده و یا پنیر سفید و جعفری رو جایگزین کنید.




۳۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۰۷
اسراء افسری

چند روزه میخواستم پست جدید بگذارم ولی هر بار که میشینم پای بلاگ چشمم میخورد به کلی کامنت تایید نشده که منتظر جواب من بودن، مشغول میشدم به جواب دادن کامنتها که دیگه وقت پای نت نشستنم که به خودم دادم تموم میشد. ولی بالاخره دیروز تونستم صد و خورده ای کامنت رو جواب بدم و امروز بشینم و این پست رو بنویسم.

حلوا کفگیری از حلوای های خیلی خوشمزه شهر تبریزه که در هر زمانی تو قنادی ها پیدا میشه ولی ماه رمضون دیگه مشتریش زیاده و پای ثابت سفره های افطاری.

خیلی وقته قصد داشتم این حلوا رو آموزش بدم چون خیلی از دوستام درخواست آموزشش رو داشتن که بالاخره امروز قسمت شد تا دستورش تایپ بشه.


۲۹ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۹:۱۲
اسراء افسری

مربای سیب خیلی خوشمزه است ولی این مربا علاوه بر خوشمزه بودن خوشگل هم هست، اگه سیب هاتون کوچیک باشن هر یه دونه برای یک نفر کافیه و نیازی به تیکه کردن نداره، برای تهیه این مربا از سیبهای کوچیک که تو منطقه ما به سیب عاشقی معروفه استفاده میشه، تقریبا چیزی تو مایه های سیب گلاب. حتما دم سیب رو جدا نکنید که واسه خوردن از دمش بگیرید و میل بفرمایید، زبان روزه انقدر تعریف کردم که خودم هم هوس کردم. انشاالله بعد افطار حتما میل می فرماییم.


۴۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ مرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۰
اسراء افسری